Projektet skal demonstrere at undersøisk biologisk rensning af industrielt spildevand er en teknisk, operationel og økonomisk brugbar metode til at opnå nul skadelige udledninger af procesvand fra
SaltPower vil bidrage i IEA Hydrogen TCP Task 42 med viden om energieffektivitet i bygning af nye kaverner til opbevaring af brint i fremtiden. Vi vil arbejde sammen med andre partnere om at udvikle
Formålet med e-SAF-AAL projektet er at udvikle og demonstrere en ny teknologi til direkte omdannelse af ikke destilleret e-metanol til flybrændstof i et enkelt procestrin ved hjælp af en banebrydende
Det overordnede mål med H2-BOOST-projektet er at forbedre effektiviteten af alkalisk elektroly-seteknologi med min. 10 %. Ved at anvende en ny, patentanmeldt in situ elektrodeaktiveringsme-tode vil
Formålet med projektet er at fremstille en 0.15 MW elektrolysesystem optimeret til dynamisk fremstilling af syntesegas der kan anvendes til at lave grønt brændstof (metanol). Fremstillingen og
Målet for FC-COGEN projektet er at demonstrere et e-metanol baseret brændselscellesystem, der kan generere både varme og elektricitet til private husstande og virksomheder. Løsningen vil i den sidste
International skibstransport udleder store mængder drivhusgasser. Hvis man anså skibsfart som et land, ville det ligge på en cirka en sjetteplads i forhold til energirelaterede CO2-emissioner. Den
eWorkVehiclePower-projektet udvikler og demonstrerer et modulopbygget og skalerbart koncept til fleksibel, prismæssig konkurrencedygtig og energieffektiv elektrisk drift af professionelle
Projektet vil designe en modulær APU (Auxillary Power Unit) til det maritime marked. Den forventede løsning vil være multifunktionel og kunne bruges i et stor antal skibe og applikationer. I de
Projektet omhandler et membrane-baseret brændselscellesystem. Metanol er brændstoffet som omsættes til elektrisk energi med meget høj (45% virkningsgrad.
For at sikre overgangen til et fossilfrit energisystem er det yderst vigtigt med adgang til billig grøn brint produceret med vedvarende elektricitet. Offshore Hydrogen Wind Turbine projektet
Formålet med dette projekt er at:
1) designe, bygge og demonstrere et høj temperatur brændsels celle system til grønne brændstoffer med en virkningsgrand højere en 40% over et ”state-of the-art”
Formålet med projektet er at udvikle og teste en injektor teknologi der vil kunne gøre det muligt at bruge alternative brændstoffer i kombination med konventionel diesel brændstof. Forbrændingen af